Avslut och nya äventyr

Hej hej hej, nu sitter jag på en buss från Pittsburg PA på väg till Columbus. I fredags var en mycket hemsk dag. I fredags var det dags att lämna Pinney, West Side, WestConn och alla vänner där. Det var fruktansvärt jobbigt.

Det var länge sedan jag grät så häftigt innan. Klockan 3hämtade en taxi mig och tog mig till Brewster Tågstation där jag med all min packning hoppade på tåget ner mot New York och Maries jobb i Dobbs Ferry. 

När jag kom till Dobbs så skulle jag gå upp till Maries jobb, vilket visade såg vara uppförsbacke hela vägen. Precis när jag bestämt vilket håll jag skulle gå blev jag upplockad av en Engelsk dam vid namn Joanna. Visade sig att hon brukade klippa sig hos Marie haha. Tack för skjutsen! 

Igår var jag alltså hos Marie och Evy, var aå mysigt. Jag och Evy satt och pratade mest hela dagen. Skönt att inte göra något. 

Sedan sist har jag hunnit med alla sluttentor, två sals tentor, ett tal, en hem tenta och en uppsats med redovisning. Phu! I början av December var jag Guisla, Matias, Fairi och Celine i NYC för att titta på Rockettes Christmas Spectacular. Mycket trevlig. 
Åh va jag kommer sakna alla, är som knivhugg i hjärtat. 

Nu ska jag blunda lite, vid 12 är jag i Columbus hos min värdfamilj igen. Om bussen inte blir mer försenad 

Utbyte Connecticut 2016 | |
Upp