Friday Friday

Då var det dags för fredag igen. 
Vaknade klockan 7.30 i morse, gick på toa och somnade sedan om igen till klockn 10. Tror verkligen att jag behövde sova. Somnade liksom 11.30 igår så det blev rätt många timmars sömn. 
Igår var en ganska seg dag. Hade endast min Public Speaking som vanligt. Talet gick bra, som vanligt. Gillar verkligen denna klassen, utmanar mig på en nivå där det är lagom läskigt. 
Pratade med mamma och pappa på eftermiddagen och tvingade dem att titta på mitt nyhetsinslag från vår livesändning. Jag och så jäkla stolt över min och Fairis insats alltså. Från att inte veta någonting till att helt utan hjälp åstakomma detta. Om ni kollar så lämna en kommentar (uppmärksamhetstörstig- ja!). 
 
På kvällen åkte jag, Celine, Guisla, Julia och Anthony in till Midtown för att gå på Coffeehouse. Tycker det är så mysigt att sitta och lyssna på uppträdanden. Andre slöt upp efter ett tag också. 
Avrundande som sagt kvällen ganska tidigt med att kolla på American Horrorstory med Guisla. 
 
Nu sitter jag i Campus Center här på westside och försöker knåpa ihop ett tal. Vi ska efter thanksgiving hålla yttligare ett lite större tal som blir vårt final exam. Ni förstår nog att det går lite långsamt eftersom jag sitter här och skriver istället. 
Ikväll ska jag, Guisla och Celine se en elev-musikal här på Westside. Innan dess så ska min rumskompis Alexa ha simtävling så ska kolla på det också. Imorgon lördag bär det av in till NEW YORK CITYYYYY!
 
Johanna working that camera!
Utbyte Connecticut 2016 | |
Upp