Halloween Weekend

Så, då var det dags för den strösta helgen i USA då. 
I torsdags så bestämde jag och Guisla att det var dags att stanna hemma. Vi åkte till Danbury Fair Mall och shopade lite och sedan såg vi på film resten av kvällen. Väldigt välbehövligt.
Under fredagen så annordnades det en Bonfire här. Efter lit plugg under dagen så tog vi oss på kvällen dit och värmde våra kalla rumpor vid elden. Det var sjuuukt kallt ute så de kroppsdelar som fick lov att vara vända ifrån elden frös ganska ordentligt. 
 
I lördags var det dags för Tyler's (Allans pojkvän) Halloween födelsedags kalas. Vi, jag Guisla och Celine, fick skjuts av Patrick, en bekant till the Mall där vi mötte upp Allan för att köpa en present och samåka till Tyler. Patrick hade dock lagt ner sitt baksäte och lagt dit en madrass, så jag och Celine låg ner hela vägen dit haha. 
Hans hus var dekorerat till tänderna och alla var superglada. Jag hade klätt ut mig till en död matros, haha. Tyckte faktiskt att det blev riktigt riktigt bra. Kvällen var väldigt lyckad, innehöll allt ifrån beerpong, dans, fotografering samt knäppa samtal. Då vi börjde festandet vid kl 6 så kastade jag in handuken vi 12, fick skjuts av Anthony hem till Pinney tillsammans med Celine och Guisla. 
 
Söndagen spenderades inte o hög hastighet. Blev lite lite plugg på kvällen men satt mest som en zombie i soffan haha.
 
 
Utbyte Connecticut 2016 | |
Upp