Stort förlåt

Hej mina älskade,
Har idag fått lite skäll av både mor och far angående mitt obefintliga uppdaterande av bloggen. Ärligt talat så har jag varit rätt stressad och distraherad det senaste, och har helt enkelt inte funnit tid (eller ork) att blogga. 
Sååå, vad har vi gjort det senaste då? (var helt ärligt tvungen att kolla kalendern för att veta haha)
 
 
Helgen 13-15 Oktober bestod av en hel del plugg som vanligt. På Fredagen var vi på hemmafest hos en amerikansk kompis, Rebecca. Det var sååå himla kul. Vi internationella avslutade ganska tidigt då Chris började må lite dåligt. Så vi beställde en Uber och åkte hem.
 
 
 
Lördagen åkte vi ner till Philadelphia med skolan för att få en guidad tur på det första mrderna fängelset som byggdes. Eastern State Penitentiary. På kvällen, när det blivit mörkt var det spökhus istället. Alltså ni förstår inte hur perfekt plats detta var för ett spökhus!
På söndagen efter det var jag och Guisla med på ett Color run som annordnades här på West Side. Superkul och jag sprang tillochmed hela vägen, 4.8km!
 
 
 
 
Helgen efter det, 21-23 Oktober, invigdes som vanligt med ett Mollys besök på torsdagen, blev lite kaos men vi har löst det nu. På Fredagen besökte vi en Halloween affär för att köpa kostymer inför Halloween. Det spelades även en runda med Bingo, och vi var inte alls förbannade över att vi förlorade alla spelen.....
På lördagen  var det dags för Homecoming. Här i USA är det superstort, det är då fotbollslaget spelar hemma (som de dock gjort 44 ggr innan). Iallafall. Jag minns att det var SVINKALLT och regnade som in i helvete denna helgen. Alla var rätt tagna efter torsdagen så vi bestämde oss alla för att köpa varsin pumpa och åka hem till Allan för lite hederlig pumpkincarving. Kvällen avslutades med att titta på SNL och deras sista parodi av Persident debatterna. SÅ JÄKLA KUL. 
På söndagen annordnade Alexa, min rumskompis, en aktivitet i vårt hus. Alla som är husansvariga måste ha en aktivitet i månaden. Hon annordnade ett program där frivilliga fick laga et måltid från valfritt land. Jag, Nael, Guisla och Celine ställde såklart upp. Jag lagade Flygande Jacob som blev väldigt populärt trots att alla äcklades och skrattade åt receptet. 
 
 
 
 
 
 
Utbyte Connecticut 2016 | |
Upp