Stress

Hej på er,
Klockan är 20.00 och jag sitter på bussen påväg från MidTown tillbaka hem till Westside. Jag har bara haft två lektioner idag, Gender klassen var inställd. Tyvärr var de lektionerna kag hade helt utspridda. Första slutade 10.40 och sista började 5.25. Idag var det tur i och för sig. Vi hade nämligen ett prov i Sociologi vilket jag inte pluggat på alls innan. Så jag fick några timmar att gå igenom det iallafall.

Vid 4 var jag så stressad att jag ville försvinna. Så jag gick till gymmet o sprang 30min. Hade ändå kläderna med mig, kam säga att det var ett mycket bra val.

Provet gick ok. Vi blev utsläppta tidigt idag, men bussen går bara varje halvtimme på kvällen och självklart missade vi 7.30 bussen precis. Jag passade på att äta, vilket betyder att jag nu är superredo att plugga direkt när jag kommer hem. Har en uppgift till imorgon samt en hemtenta till på fredag. Halleluja!

Känslan nu. Thanksgiving kan inte komma mer lägligt.

Utbyte Connecticut 2016 | |
Upp